?utm_medium=PPC&utm_source=Torob

بازی PS2 CRASH TWINSANITY

menuordersearch
anbaredigital.ir
سبد خرید شما خالی است !
تومان
سبد خرید
بازی PS2 CRASH TWINSANITY
 بازی PS2 CRASH TWINSANITY
...
(3)
(0)

بازی PS2 CRASH TWINSANITY

بازی کراش توئین‌ سانیتی PS2 گردو کد 005469 - موجودی: 2

رنگ و مدل کالا
بازی کراش توئین‌ سانیتی PS2 گردو کد 005469
تعداد
+
_
عدد موجود
0
48,000 تومان

توضیح و ویژگی های مهم

🎮 بازی Crash Twinsanity برای PS2 – دشمنی که به دوستی تبدیل شد! آماده‌ای برای یکی از خنده‌دارترین و خلاقانه‌ترین ماجراجویی‌های کراش بندیکوت؟ در Crash Twinsanity، کراش و دشمن دیرینه‌اش دکتر کورتکس، ناخواسته مجبور می‌شن برای نجات دنیا با هم همکاری کنن! از جنگل‌های بکر گرفته تا اعماق ذهن کورتکس، هر مرحله پر از اتفاقات عجیب، معماهای بامزه، نبردهای هیجان‌انگیز و طنز خاص دنیای کراشه. با موسیقی تماماً ساخته‌شده با صدای انسان (Acapella!) و گیم‌پلی متفاوت نسبت به نسخه‌های قبلی، این بازی تجربه‌ای متفاوت، ماجراجویانه و پرانرژیه که هیچ‌وقت فراموش نمی‌کنی!

سوالی دارید؟

برای مشاوره با شماره 0999 116 0999 - 0999 127 0999 تماس بگیرید
محصولات مشابه
بازی کراش نیترو کارت PS2 لوح زرین کد 020068
+
_
بازی کراش نیترو کارت PS2 لوح زرین کد 020068 - موجودی: 5
بازی PS2 CRASH NITRO KART

بازی PS2 CRASH NITRO KART

049,500 تومان
بازی کراش بندیکوت کورتکس PS2 گردو کد 005753
+
_
بازی کراش بندیکوت کورتکس PS2 گردو کد 005753 - موجودی: 2
بازی PS2 CRASH BANDICOOT CORTEX

بازی PS2 CRASH BANDICOOT CORTEX

048,000 تومان
بازی کراش تایتان PS2 لوح زرین کد 2043
+
_
بازی کراش تایتان PS2 لوح زرین کد 2043 - موجودی: 3
بازی PS2 CRASH of the TITANS

بازی PS2 CRASH of the TITANS

048,000 تومان
بازی کراش توئین‌ سانیتی PS2 گردو کد 005469
+
_
بازی کراش توئین‌ سانیتی PS2 گردو کد 005469 - موجودی: 2
بازی PS2 CRASH TWINSANITY

بازی PS2 CRASH TWINSANITY

048,000 تومان

 

 

Crash Twinsanityبازی های کراش در 2نوع پیاده مرحله ای و ماشین مسابقه ای بوده از میان بازی های کراش   یک بازی ویدئویی پلتفرمی است که در سال ۲۰۰۴ توسط Traveller's Tales توسعه یافته و توسط Vivendi Universal Games برای پلی استیشن ۲ و ایکس باکس منتشر شده است. این یازدهمین قسمت از سری کرش بندیکوت و پنجمین بازی از سری اصلی است. داستان بازی سه سال پس از وقایع بازی Crash Bandicoot: The Wrath of Cortex اتفاق می‌افتد و شخصیت اصلی و آنتاگونیست اصلی سری یعنی کراش باندیکوت و دکتر نئو کورتکس را دنبال می‌کند که باید با هم همکاری کنند تا دوقلوهای شیطانی را متوقف کنند. طوطی های بین بعدی، از تخریب جزیره N. Sanity.

 

کراش پیاده 1کراش پاده ۲

 

Crash Twinsanity توسعه را با عنوان Crash Bandicoot Evolution آغاز کرد و قرار بود لحن جدی‌تری نسبت به بازی‌های قبلی داشته باشد. شباهت پیش‌فرض بازی به Ratchet & Clank، Traveler's Tales را متقاعد کرد تا تولید را دوباره شروع کند و بازی Crash Twinsanity را به عنوان یک عنوان کمدی بسازد که در آن کورتکس با کرش به عنوان وسیله‌ای برای کاوش شخصیت او متحد می‌شود. این بازی اولین بار لکس لانگ به عنوان صدای کورتکس، جایگزین بازیگر قبلی کلنسی براون است. مفاهیم مختلفی در طول تولید به دلیل محدودیت زمانی از بازی حذف شدند، اما به عنوان موارد اضافی قابل باز شدن در بازی نهایی گنجانده شدند.

Crash Twinsanity پس از انتشار بازخوردهای متفاوتی دریافت کرد. منتقدان تنوع گیم پلی، جلوه های بصری، طنز و صداگذاری لنگ را تحسین کردند، اما واکنش های متفاوتی نسبت به موسیقی داشتند و از دوربین، کنترل ها و بخش های پلتفرم انتقاد کردند. دو نسخه موبایلی این بازی متعاقبا منتشر شد و با استقبال متفاوتی نیز مواجه شد.

 

کراش پیاده 3

 

Crash Twinsanity از طریق سبک گیم پلی رومینگ آزاد خود با ورودی های قبلی این سری متفاوت است. بازیکن می‌تواند محیط های بازی را در همه جهات کاوش کند و به طور یکپارچه بین سطوح سفر کند. برخلاف فرمت "اتاق مرکزی" که توسط بازی‌های قبلی استفاده می‌شد، پیشرفت بازیکن از طریق Twinsanity تحت تاثیر طرح قرار می‌گیرد. در طول بازی، بازیکن سه شخصیت مختلف را کنترل می‌کند: Crash Bandicoot، Doctor Neo Cortex (یا هر دو به طور همزمان) و شخصیت جدید Nina Cortex. شخصیت کنترل شده به طور متناوب بین سطوح خاص. کراش شخصیت اصلی بازیکن است و این توانایی را دارد که به هوا بپرد و بر روی شخصیت های دشمن فرود بیاید، به شکل گردبادی بچرخد تا دشمنان را از صفحه نمایش بیرون بیاورد، روی زمین بلغزید و برای شکستن اشیاء خاص یک ضربه بدن انجام دهد. کورتکس به یک تفنگ پرتابی و مقدار محدودی مهمات مسلح شده است و نینا از بازوهای مکانیکی خود برای مشت زدن به دشمنان و چسباندن به طاقچه های دور استفاده می‌کند. وقتی کراش و کورتکس با هم هستند، کراش می‌تواند از کورتکس برای افزایش دامنه حمله چرخشی خود استفاده کند، از سر کورتکس به عنوان چکش برای شکستن اشیاء خاص استفاده کند، و کورتکس را در میان شکاف‌ها پرتاب کند تا سوئیچ‌ها را فعال کند. دو سطح در بازی شامل یک سبک گیم پلی به نام "HumiliSkate" است که شامل کراش سواری کورتکس به عنوان یک اسنوبرد موقت است، در حالی که دو سطح دیگر به سبکی به نام "دک آموک" بازی می‌شوند که شامل کراش است که مسیری را برای قشر در حال فرار باز می‌کند. یکی دیگر از سبک های گیم پلی، به نام "RollerBrawl"، شامل هدایت کننده Crash و Cortex از طریق سطح در حالی است که آنها درگیر نزاع می‌شوند.

 

کراش پیاده 5

 

Wumpa Fruit در طول بازی پراکنده است و اگر 100 میوه جمع آوری شود، یک زندگی اضافی به شما می‌دهد. جعبه ها همچنین میوه Wumpa را حمل می‌کنند که در صورت شکستن جعبه ها می‌توان آن را به دست آورد. جعبه های TNT پس از یک فیوز سه ثانیه ای هنگام پرش منفجر می‌شوند، در حالی که جعبه های نیترو در هر تماس فیزیکی منفجر می‌شوند. جعبه‌های دارای پیستون، جعبه‌های نیترو را در مجاورت آن منفجر می‌کنند. جعبه های بازرسی به بازیکن این امکان را می‌دهند که پس از از دست دادن جان خود به نقطه خاصی از مرحله بازگردد، در حالی که جعبه های جهانی پیشرفت بازیکن را نجات می‌دهند. جواهرات پر شده در سراسر سطوح را می‌توان برای باز کردن محتوای اضافی مانند هنر مفهومی و استوری بورد جمع آوری کرد.

 

دکتر نئو کورتکس سه سال پس از شکست قبلی خود از کراش، به جزایر وومپا باز می‌گردد تا از کراش انتقام بگیرد. کورتکس، خواهر کراش، کوکو را ناتوان می‌کند و او را جعل می‌کند تا کراش را به دام بیاندازد. پس از پیروزی کراش در برابر کورتکس و Mecha-Bandicoot او، کورتکس و کراش هر دو در یک حفره فرو می‌روند و در یک غار فرود می‌آیند. کورتکس که از شکست او خشمگین شده است به کراش حمله می‌کند و این زوج در سراسر غار درگیر یک مبارزه طولانی مدت می‌شوند. پس از بازگشت به سطح، کراش و کورتکس با یک جفت طوطی بین‌بعدی به نام دوقلوهای شیطانی روبرو می‌شوند که قصد دارند جزایر وومپا را نابود کنند و مغز کورتکس را بدزدند. پس از درخواست کمک کورتکس برای کراش،  او به طور خود به خود مورد حمله زنبورها قرار می‌گیرد و پس از تصادف در قلمرو آنها، خود را اسیر پاپو پاپو و افراد قبیله زیردستش می‌بیند. کراش کورتکس را از اسارت نجات می‌دهد و از گروهی از افراد قبیله که در تعقیب هستند فرار می‌کند. کراش و کورتکس دوباره با دوقلوهای شیطانی روبرو می‌شوند که مجسمه خدایی را برای حمله به این زوج زنده می‌کنند. کورتکس که فهمید دوقلوهای شیطانی از بعد دهم می‌آیند،  نقشه ای می‌سازد و کراش را به لانه قطب جنوب خود اشاره می‌کند.

 

کراش پیاده 6

 

کراش و کورتکس سعی می‌کنند از ورودی جلو وارد لانه ی یخ شوند، اما در بسته می‌شود و این جفت مجبور می‌شود مسیر دیگری را به داخل بروند. آنها به طور ناخواسته Uka Uka را در این فرآیند آزاد می‌کنند، که با بدن غول پیکری که از یخ تشکیل شده است به آنها حمله می‌کند. اوکا اوکا توسط برادر دوقلوی خود آکو آکو متقاعد می‌شود که به نیروها بپیوندند و خود به دوقلوهای شیطانی حمله کنند، اما هر دو به راحتی شکست می‌خورند. Cortex Psychetron را معرفی می‌کند، دستگاهی که امکان سفر به بعد دهم را فراهم می‌کند، اما برای عملکرد به کریستال های قدرت نیاز دارد. Crash از Cortex به عنوان یک اسنوبرد بداهه در تلاش برای رسیدن به نبرد ناو دکتر N. Gin و جمع آوری کریستال های قدرت استفاده می‌کند و کلبه Dingodile را در این فرآیند نابود می‌کند. ماجراجویی کراش از طریق کشتی جنگی در نهایت منجر به انفجار انباری از جعبه‌های TNT می‌شود که کشتی را غرق می‌کند و کراش را به رویارویی با Doctors Nefarious Tropy و Nitrus Brio بر روی یک شناور یخی دور سوق می‌دهد. کراش با کورتکس به لانه ی یخ برمی گردد، جایی که دومی توسط یک کوکوی بازیابی شده مورد حمله قرار می‌گیرد که معتقد است کورتکس کراش را ربوده است. حمله کوکو دو تا از بلورهای قدرت را به داخل سایکترون می‌فرستد که به دستگاه آسیب می‌زند و در یک واکنش زنجیره ای کوکو را فلج می‌کند. کراش و کورتکس دوره ای را برای آکادمی شیطان مادام آمبرلی تنظیم کردند به این امید که خواهرزاده کورتکس، نینا را برای کمک به تعمیر سایکوترون استخدام کنند.

کراش و کورتکس از طریق سیستم فاضلاب به آکادمی می‌روند و در آنجا از حمله دینگودایل جلوگیری می‌کنند. پس از اینکه کورتکس نینا را پیدا می‌کند و با مادام آمبرلی برخورد می‌کند، منشا دوقلوهای شیطانی را به یاد می‌آورد. زمانی که کورتکس یک دانش آموز 8 ساله در آکادمی بود، از دو طوطی خانگی خود ویکتور و موریتز به عنوان آزمودنی برای نمونه اولیه از Evolvo-Ray خود استفاده کرد، اما این آزمایش منجر به انتقال طوطی ها به بعد دهم شد.  که در آن آنها توسط "رادیواکتیویته معکوس" محیط جهش پیدا می‌کنند. این سه نفر به لانه ی یخ باز می‌گردند، سایکترون را تعمیر می‌کنند و برای رویارویی با دوقلوهای شیطانی به بعد دهم سفر می‌کنند. به محض ورود آنها، نینا توسط یک داپلگانگر شیطانی کراش ربوده شده و به خانه متروک خود در جزیره توئینسانیتی برده می‌شود. پس از عبور از Evil Crash، Cortex شجاعانه خود را به جای نینا پیشنهاد می‌کند که منجر به تعقیب و گریز می‌شود. کراش، کورتکس و نینا از Evil Crash فرار می‌کنند و به محوطه دوقلوهای شیطانی می‌روند، جایی که کورتکس با دوقلوهای شیطانی روبرو می‌شود و به آنها دستور می‌دهد تا به قفس خود برگردند. دوقلوهای شیطانی قفس خود را به یک ربات غول پیکر تبدیل می‌کنند و در نبرد نهایی با این سه نفر شرکت می‌کنند. دوقلوهای شیطانی شکست می‌خورند و از محوطه فرار می‌کنند و زمانی که ایول کراش به خانه او پناه می‌برند، آنها را می‌بلعد. پس از بازگشت این سه نفر به بعد خود، کورتکس تلاش می‌کند تا کراش را از بین ببرد، اما Psychetron ناکارآمد، کورتکس را به ذهن کراش انتقال می‌دهد، جایی که او با انبوهی از کراش در حال رقص به دام می‌افتد.

 

کراش پیاده 7

 

CrashTwinsanity توسط بخش Traveller's Tales' Oxford توسعه داده شد و توسط Vivendi Universal Games منتشر شد. این بازی در ابتدا Crash Bandicoot Evolution نام داشت و دارای فرضیه ای بود که شامل دوقلوهای شیطانی بود که جزیره کراش را از زمین می‌دزدند و آن را به یک سیاره غول پیکر ساخته شده از قطعات دیگران پیوند می‌زدند. لحن بازی قرار بود جدی‌تر از ورودی‌های قبلی در این سری باشد، به طوری که عبارت "edgy" به طور گسترده در میان تیم سازنده استفاده می‌شود. در پاسخ به انتشار Ratchet & Clank از Insomniac Games که دارای یک فرضیه مشابه بود، Traveller's Tales Crash Bandicoot Evolution را رها کرد و تولید را با تمرکز بر کمدی ساختن عنوان بعدی کراش تا حد امکان آغاز کرد. بازی جدید زیرنویس‌های مختلفی از جمله Unlimited، Fully Fluxed و Twinsane را پشت سر گذاشت. در نهایت VU Games یک ساعت به Traveller's Tales فرصت داد تا عنوان نهایی را قبل از انتخاب پیش فرض Unlimited انتخاب کند. هنرمند مفهومی کیت وب با عنوان Crash Twinsanity تنها با پنج دقیقه وقت به کارش آمد. این بازی با عنوان Crash Bandicoot: Unlimited در 26 مارس 2004 اعلام شد، با Crash Twinsanity که در ابتدا به عنوان عنوان آمریکایی بازی در نظر گرفته شده بود.

 

 

بازی PS2 CRASH TWINSANITY  

 

 

 

ویژگیتوضیحات
نام بازیCrash Twinsanity
پلتفرمPlayStation 2 (PS2)
ژانراکشن – ماجراجویی (Action-Adventure), پلتفرمر (Platformer)
توسعه‌دهندهTraveller's Tales Oxford Studio
ناشرVivendi Universal Games
تاریخ انتشار28 سپتامبر 2004 (آمریکای شمالی)
تعداد بازیکنتک‌نفره (Single Player)
رده سنی (ESRB)E10+ (مناسب برای ۱۰ سال به بالا) – به دلیل طنز کارتونی و خشونت ملایم
زبانانگلیسی (فاقد نسخه رسمی فارسی)
سبک گیم‌پلیدنیای نیمه‌باز، حل معما، مبارزه، همراه با طنز زیاد
مدت زمان تقریبی بازیحدود 6 تا 10 ساعت (بسته به مهارت بازیکن)
سازگاری با PS3 و Emulatorبله – قابل اجرا روی برخی مدل‌های PS3 و شبیه‌سازهای مثل PCSX2
حجم فایل ISO (تقریبی)حدود 1.5 گیگابایت
محیط‌های بازیجزیره، غارها، مدرسه دیوانگان، آزمایشگاه‌های علمی و...
شخصیت‌های اصلیCrash Bandicoot, Dr. Neo Cortex, Nina Cortex, N. Gin, N. Tropy و...
ویژگی خاص بازیهمکاری اجباری بین Crash و دشمن دیرینه‌اش Dr. Cortex به سبک طنز و ماجراجویی مشترک
موسیقی و صداگذاریبسیار خلاقانه و طنزآمیز – ساخته شده توسط گروه A Cappella به سبک صوت انسانی

بازی PS2 CRASH TWINSANITY  

 

 

✅ تعداد مراحل بازی Crash Twinsanity:

بازی به‌طور کلی شامل 17 مرحله اصلی است که در قالب 5 منطقه اصلی (Worlds) قرار دارند. این مراحل با پیشروی در داستان و ماجراجویی Crash و Cortex در محیط‌های مختلف شکل می‌گیرند.

 

شمارهنام مرحله (Stage Name)
1Iceberg Lab
2Ice Climb
3Jungle Bungle
4Cavern Catastrophe
5Totem Hokum
6Academy of Evil (Outside Grounds)
7Classroom Chaos
8Boiler Room Doom
9Rooftop Rampage
10TwinSanity Island
11Cavern Catastrophe Revisit
12N. Gin’s Battleship
13Ant Agony
14Twinsanity Volcano
15Inside Cortex’s Brain
16Final Boss Battle: Victor & Moritz (The Evil Twins)
17Ending / Credits Sequence

 

⏱️ زمان تقریبی هر مرحله:

  • میانگین زمان هر مرحله بین 20 تا 40 دقیقه بسته به مهارت بازیکن است.

  • برخی مراحل مانند "Academy of Evil" یا "Volcano" طولانی‌تر و پیچیده‌تر هستند.


🔁 نکته:

برخلاف نسخه‌های قبلی Crash، در Twinsanity ساختار بازی نیمه‌باز (semi-open world) است؛ یعنی بازیکن می‌تواند در برخی نقاط آزادانه گشت بزند و به مراحل قبلی بازگردد. در نتیجه مرز مراحل ممکن است نسبت به بازی‌های پلتفرمر کلاسیک کمی شناور باشد.

 

🎮📖 ماجراجویی کراش در Twinsanity – رمان بازی

فصل اول: آغازی یخ‌زده در اعماق جنوب

در دل کوه‌های یخ‌زده، کراش بندیکوت در حال استراحت بود؛ بی‌خبر از اینکه رقیب قدیمی‌اش، دکتر نئو کورتکس، نقشه‌ای شیطانی در سر دارد. بازی از Iceberg Lab آغاز می‌شود؛ جایی که کراش در تعقیب دکتر کورتکس وارد یک منطقه سرد و خطرناک می‌شود.

  • 🔍 رمز کمک‌کننده: در منوی اصلی، کد پایین، دایره، دایره، بالا، پایین، چپ، راست برای فعال‌سازی حالت بی‌نهایت جان (Infinite Lives)


فصل دوم: جنگل بیدار می‌شود

کراش وارد جنگلی به نام Jungle Bungle می‌شود، جایی که او و کورتکس در کمال تعجب مجبور می‌شوند با هم همکاری کنند تا از دست موجودات جنگلی فرار کنند. اینجا برای اولین‌بار مکانیک حمل کورتکس را تجربه می‌کنید.

  • ⚠️ این مرحله آموزش استفاده از "Cortex-as-a-weapon" را به شما می‌دهد.

  • 🌳 معماهای ساده، اما محیط بسیار رنگارنگ و پر از دشمن.


فصل سوم: فرو رفتن در تاریکی – Cavern Catastrophe

مسیر کراش و کورتکس به غاری تاریک ختم می‌شود. در دل این غار، باید از پرش‌های دقیق و حل معماهای محیطی استفاده کنید. گاهی اوقات باید کورتکس را پرت کنید تا دکمه‌هایی را فعال کند!

  • 🧠 در این مرحله چندین بخش مخفی وجود دارد.

  • 🪙 رمز جان نامحدود کمک زیادی می‌کند.


فصل چهارم: توتم‌های باستانی – Totem Hokum

کراش در این بخش وارد منطقه‌ای باستانی با توتم‌های زنده می‌شود! یکی از جذاب‌ترین مراحل از نظر طراحی گرافیکی و دشمنان عجیب‌وغریب.

  • 🔥 باس فایت جزئی با یکی از موجودات توتمی.

  • 🎵 موسیقی زمینه با دهان ساخته شده! (Acapella Soundtrack)


فصل پنجم: آکادمی دیوانگان – Academy of Evil

در بزرگ‌ترین نقطه‌ی تحول داستان، کراش وارد دبیرستانی پر از دختران دیوانه، معلمان بی‌رحم و دستگاه‌های مرگبار می‌شود. در اینجا نینا کورتکس (برادرزاده دکتر) معرفی می‌شود.

مراحل فرعی این منطقه:

  1. Classroom Chaos – مبارزه با دانش‌آموزها

  2. Boiler Room Doom – یک پازل بسیار دشوار با زمان محدود

  3. Rooftop Rampage – پرش بین پشت‌بام‌ها و مبارزه با باس

  • 💣 رمز مخفی: با وارد کردن جهت راست، بالا، دایره، پایین، چپ، چپ می‌توانید "حالت Slow-Motion" را فعال کنید.


فصل ششم: بازگشت به جزیره – Twinsanity Island

جزیره‌ای جدید با مکان‌های عجیب که مانند یک پارک دیوانه طراحی شده. دشمنان اصلی این بازی یعنی ویکتور و موریتز (The Evil Twins) ظاهر می‌شوند.

  • 💥 مبارزه با موجودات مورچه‌ای

  • 🧪 استفاده از Cortex برای کنترل توپ و تیراندازی به سمت موانع


فصل هفتم: نبردهای هوایی – N. Gin’s Battleship

کشتی جنگی N. Gin، دشمن قدیمی کراش، در آسمان ظاهر می‌شود. کراش به همراه کورتکس وارد این کشتی می‌شود و در یک مینی‌بازی پرتاب بمب، باید دفاع‌های N. Gin را نابود کند.

  • ⚙️ مرحله‌ای پر از انفجار، چرخ‌دنده، و باس فایت سنگین


فصل هشتم: لانه مورچه‌ها – Ant Agony

کراش وارد لانه مورچه‌های غول‌پیکر می‌شود که کاملاً شبیه یک تمدن زیرزمینی طراحی شده‌اند. اینجا مبارزه نهایی با مورچه‌سلطان (Giant Ant King) انجام می‌شود.

  • 🕷️ در پایان این مرحله، کراش و کورتکس به نقطه‌ای حیاتی در داستان می‌رسند.


فصل نهم: مغز کورتکس! – Inside Cortex’s Mind

در یکی از دیوانه‌وارترین پیچش‌های داستانی، کراش وارد ذهن دکتر کورتکس می‌شود! هرچیزی که در این مرحله می‌بینید، دیوانه‌وار و غیرواقعی‌ست.

  • 🌀 قوانین فیزیکی تغییر می‌کند، معماهای ذهنی، دیوارهایی که حرکت می‌کنند

  • 🎨 سبک بصری سورئال و خاص


فصل دهم: آتشفشان دوقلو – Twinsanity Volcano

آخرین منطقه بازی، یک آتشفشان فعال است که باید از مواد مذاب، گدازه‌ها، و دشمنان نهایی عبور کنید.

  • 🧗 ترکیب پلتفرمینگ سخت و مبارزات هیجانی

🌀 مرحله یازدهم: بازگشت به اعماق – Cavern Catastrophe Revisit

پس از شکست دادن دشمنان در Twinsanity Island، کراش و کورتکس بار دیگر به همان غاری که قبلاً از آن عبور کرده بودند بازمی‌گردند؛ اما این بار مسیر پیچیده‌تر شده، دشمنان جدیدی ظاهر شده‌اند و معماها سخت‌تر شده‌اند.

  • 🧩 معماهای این بخش شامل کلیدها، سکوی‌های متحرک و فعال‌سازی همزمان اهرم‌هاست.

  • 🕳️ چاله‌هایی با گدازه و زمان‌بندی دقیق برای عبور از سکوهای موقت.


⚙️ مرحله دوازدهم: کشتی مرگ – N. Gin's Battleship (بخش دوم)

در این مرحله کراش و کورتکس وارد عمق کشتی N. Gin می‌شوند؛ جایی که انفجار، دشمنان رباتی، و معماهای ماشینی در انتظارشان هستند.

  • 🔧 باید در مسیرهای باریک حرکت کرده و بمب‌هایی را به دقت پرتاب کنید تا دروازه‌ها و موانع را باز کنید.

  • 🚀 مرحله شامل یک نبرد پرتنش با N. Gin است که در آن باید از سلاح‌های محیطی برای مقابله استفاده کنید.


🐜 مرحله سیزدهم: وحشت در مورچه‌لند – Ant Agony

کراش در این مرحله وارد مرکز تمدن مورچه‌های غول‌پیکر می‌شود. این مرحله ترکیبی از جنگ مستقیم، فرار، و حل پازل است.

  • 🐜 مورچه‌ها از در و دیوار حمله می‌کنند.

  • 🪤 تله‌هایی مثل نیزه‌های پنهان، سقف‌های فروریختنی، و مسیرهای انشعابی.

  • ⚔️ در پایان مرحله، باید با پادشاه مورچه‌ها (Giant Ant King) مبارزه کنید که باس‌فایتی چالش‌برانگیز است.


🌋 مرحله چهاردهم: آتشفشان دوقلو – Twinsanity Volcano (ورودی)

کراش و دکتر کورتکس به ورودی یک آتشفشان عظیم می‌رسند. این مرحله شروع ورود به فینال بازی‌ست. حرارت شدید، سنگ‌های داغ، و گازهای سمی در محیط باعث سختی بیشتر عبور می‌شوند.

  • 🪨 باید سنگ‌ها را به‌موقع پشت سر بگذارید؛ اگر زیاد بمانید، زمین زیر پایتان فرو می‌رود.

  • 🔥 دشمنان پرنده‌ای که از آتش تغذیه می‌کنند نیز در این مرحله دیده می‌شوند.


🧠 مرحله پانزدهم: ذهن آشفته – Inside Cortex’s Brain (کامل‌تر)

در این مرحله دیوانه‌وار، کراش از درون ذهن کورتکس عبور می‌کند. دنیای این مرحله مانند کابوس، بی‌منطق و در عین حال بامزه است.

  • 🌈 سطوح با قوانین فیزیکی عجیب: سکوهایی که با موسیقی حرکت می‌کنند، درهای خندان، و موجوداتی که به عقب راه می‌روند.

  • 🧩 این مرحله پر از معماهای دیداری‌ست؛ باید درک فضایی خود را تقویت کنید!


🌋 مرحله شانزدهم: قلب آتشفشان – Twinsanity Volcano Core

اکنون کراش در مرکز آتشفشان قرار دارد. همه چیز در حال فروپاشی است. باید با سرعت از روی سکوهای گدازه‌ای عبور کرده و از پرتگاه‌ها بپرید.

  • ⏱️ تایمر زمانی غیررسمی وجود دارد؛ اگر بیش از حد بمانید، مواد مذاب کل مسیر را فرا می‌گیرند.

  • 🚪 در انتهای مسیر، درب ورودی به محل نبرد نهایی باز می‌شود.


👹 مرحله هفدهم: نبرد نهایی – Boss Fight: Evil Twins (Victor & Moritz)

در پایان، کراش و کورتکس با دو برادر شیطانی یعنی ویکتور و موریتز در یک دنیای فانتزی-کابوس‌مانند می‌جنگند. این مرحله شامل چند فاز است:

  1. 🌀 فرار از حملات هوایی آن‌ها با پرش‌های دقیق.

  2. 🧨 استفاده از بمب‌ها و توپ‌های پرتابی برای آسیب زدن.

  3. 🧠 همکاری با Cortex در زمان مشخص برای فعال‌سازی دستگاه‌های دفاعی.

  4. 🎇 شکست نهایی و صحنه‌ی پایان بازی: سقوط برادران شیطانی به درون آتشفشان.


🎉 پایان ماجراجویی:

کراش و کورتکس پس از نبرد نهایی، هریک به مسیر خود بازمی‌گردند. کورتکس با خشم، ولی بی‌نتیجه. کراش خوشحال، اما همیشه گیج و شاد! و البته، سیب‌ها همیشه سهم کراش هستند. 🍎

 

 

 

🎮🧩 فهرست کامل رمزهای بازی Crash Twinsanity (PS2)

🔑 نکته: رمزها در منوی اصلی بازی (قبل از شروع بازی یا در صفحه Pause در بعضی نسخه‌ها) وارد می‌شن.

 

🧡 رمزهای اصلی کاربردی (گیم‌پلی و بقا)

 

🌟 کاربرد رمز🕹️ کد رمز (دکمه‌ها روی دسته)📘 توضیح عملکرد
🔁 جان بی‌نهایت (Infinite Lives)پایین، دایره، دایره، بالا، پایین، چپ، راستاز مرگ نترس! هر چند بار هم که بیفتی، زنده می‌مونی. عالی برای مراحل سخت.
🛡️ God Mode (ضربه‌ناپذیری)بالا، بالا، پایین، پایین، چپ، راست، چپ، راستکراش آسیب‌ناپذیر می‌شه؛ مناسب برای عبور از باس‌ها یا بخش‌های پر تله.
⏩ سرعت دوبرابرراست، راست، مثلث، مثلث، چپ، چپ، پایین، بالاحرکت سریع‌تر کراش؛ چالش‌برانگیز اما برای حرفه‌ای‌ها جالبه.
🐢 حالت Slow Motionراست، بالا، دایره، پایین، چپ، چپبازی در حالت آهسته اجرا می‌شه؛ کمک برای پلتفرم‌های دقیق و حرکات سریع.

 

 

🧠 رمزهای طنز و سرگرم‌کننده (حالت‌های ویژه)

 

😂 کاربرد رمز🎮 کد🎉 توضیح
🪐 حالت بی‌وزنیبالا، پایین، بالا، پایین، راست، راست، چپ، چپپرش‌ها بلندتر می‌شن و انگار جاذبه کمتره – تجربه‌ای بامزه و چالش‌برانگیز!
🦴 کراش اسکلت می‌شه!چپ، راست، پایین، پایین، بالا، بالا، مربع، مربعمدل گرافیکی کراش تغییر می‌کنه و مثل اسکلت دیده می‌شه! فقط جنبه فانه.
🐸 صداهای حیوانیبالا، بالا، پایین، پایین، مثلث، دایره، چپ، راستصدای کراش و دشمنان مثل حیوانات مختلف درمیاد – خنده‌داره!

 

 

🔓 رمزهای باز کردن محتوا (Unlock)

 

🔓 باز کردن🔑 کد رمز📦 توضیح
🔓 باز کردن تمام مراحلمربع، دایره، بالا، پایین، مثلث، راست، چپ، چپهمه مراحل در دسترس می‌شن – مناسب برای ادامه بازی از هر نقطه
🎞️ باز کردن ویدیوهای مخفیمثلث، مثلث، مربع، دایره، چپ، راست، بالا، پایینویدیوهای مخفی، پشت صحنه و انیمیشن‌های حذف‌شده رو فعال می‌کنه
📀 باز کردن تمام فایل‌های صوتیچپ، راست، پایین، بالا، مربع، دایره، مثلث، مثلثدسترسی به موسیقی‌ها و صداهای خاص بازی از منو فعال می‌شه

 

 

📌 نکات مهم استفاده از رمزها

  • ✅ رمزها باید سریع و دقیق وارد شوند.

  • ✅ برخی نسخه‌های بازی (به‌خصوص PAL یا NTSC) ممکنه همه‌ی رمزها رو پشتیبانی نکنن.

  • ❌ استفاده بیش از حد از رمزها ممکنه بعضی ویژگی‌ها مثل ذخیره خودکار رو غیرفعال کنه (در بعضی نسخه‌ها).

نظرات کاربران
*به این مطلب امتیاز دهید
*نام و نام خانوادگی
* پست الکترونیک
* متن پیام

بستن
*به این نظر امتیاز دهید
*نام و نام خانوادگی
* پست الکترونیک
* متن پیام

0 نظر
خانهورود به حساب کاربریآخرین تراکنش هاسبد خرید
ضمانت اصل بودن کالاضمانت اصل بودن کالاپرداخت در محلپرداخت در محل7 روز ضمانت بازگشت7 روز ضمانت بازگشتتحویل اکسپرستحویل اکسپرس

فروش انواع لوازم کنسول بازی. گیم. لوازم التحریر. لوازم الکترونیکی .قطعات کامپیوتر و لپتاپ. اسباب بازی و .....به صورت عمده و خرده.
ارسال به شهر تبریز به صورت رایگان بوده و خریداران عزیز می‌توانند بعد از تحویل کالا در درب منزل هزینه کالا را پرداخت کنند
ارسال به شهر های دیگر به چند روش باربری و پست سفارشی و پست معمولی امکان پذیر است
کمترین سفارش 30000 تومان بوده و سفارش بالای 1،500،000 هزار تومان به صورت رایگان به تمامی شهرها ارسال می‌شود

جستجو
طراحی توسط فروشگاه ساز