?utm_medium=PPC&utm_source=Torob
Crash Twinsanityبازی های کراش در 2نوع پیاده مرحله ای و ماشین مسابقه ای بوده از میان بازی های کراش یک بازی ویدئویی پلتفرمی است که در سال ۲۰۰۴ توسط Traveller's Tales توسعه یافته و توسط Vivendi Universal Games برای پلی استیشن ۲ و ایکس باکس منتشر شده است. این یازدهمین قسمت از سری کرش بندیکوت و پنجمین بازی از سری اصلی است. داستان بازی سه سال پس از وقایع بازی Crash Bandicoot: The Wrath of Cortex اتفاق میافتد و شخصیت اصلی و آنتاگونیست اصلی سری یعنی کراش باندیکوت و دکتر نئو کورتکس را دنبال میکند که باید با هم همکاری کنند تا دوقلوهای شیطانی را متوقف کنند. طوطی های بین بعدی، از تخریب جزیره N. Sanity.
Crash Twinsanity توسعه را با عنوان Crash Bandicoot Evolution آغاز کرد و قرار بود لحن جدیتری نسبت به بازیهای قبلی داشته باشد. شباهت پیشفرض بازی به Ratchet & Clank، Traveler's Tales را متقاعد کرد تا تولید را دوباره شروع کند و بازی Crash Twinsanity را به عنوان یک عنوان کمدی بسازد که در آن کورتکس با کرش به عنوان وسیلهای برای کاوش شخصیت او متحد میشود. این بازی اولین بار لکس لانگ به عنوان صدای کورتکس، جایگزین بازیگر قبلی کلنسی براون است. مفاهیم مختلفی در طول تولید به دلیل محدودیت زمانی از بازی حذف شدند، اما به عنوان موارد اضافی قابل باز شدن در بازی نهایی گنجانده شدند.
Crash Twinsanity پس از انتشار بازخوردهای متفاوتی دریافت کرد. منتقدان تنوع گیم پلی، جلوه های بصری، طنز و صداگذاری لنگ را تحسین کردند، اما واکنش های متفاوتی نسبت به موسیقی داشتند و از دوربین، کنترل ها و بخش های پلتفرم انتقاد کردند. دو نسخه موبایلی این بازی متعاقبا منتشر شد و با استقبال متفاوتی نیز مواجه شد.
Crash Twinsanity از طریق سبک گیم پلی رومینگ آزاد خود با ورودی های قبلی این سری متفاوت است. بازیکن میتواند محیط های بازی را در همه جهات کاوش کند و به طور یکپارچه بین سطوح سفر کند. برخلاف فرمت "اتاق مرکزی" که توسط بازیهای قبلی استفاده میشد، پیشرفت بازیکن از طریق Twinsanity تحت تاثیر طرح قرار میگیرد. در طول بازی، بازیکن سه شخصیت مختلف را کنترل میکند: Crash Bandicoot، Doctor Neo Cortex (یا هر دو به طور همزمان) و شخصیت جدید Nina Cortex. شخصیت کنترل شده به طور متناوب بین سطوح خاص. کراش شخصیت اصلی بازیکن است و این توانایی را دارد که به هوا بپرد و بر روی شخصیت های دشمن فرود بیاید، به شکل گردبادی بچرخد تا دشمنان را از صفحه نمایش بیرون بیاورد، روی زمین بلغزید و برای شکستن اشیاء خاص یک ضربه بدن انجام دهد. کورتکس به یک تفنگ پرتابی و مقدار محدودی مهمات مسلح شده است و نینا از بازوهای مکانیکی خود برای مشت زدن به دشمنان و چسباندن به طاقچه های دور استفاده میکند. وقتی کراش و کورتکس با هم هستند، کراش میتواند از کورتکس برای افزایش دامنه حمله چرخشی خود استفاده کند، از سر کورتکس به عنوان چکش برای شکستن اشیاء خاص استفاده کند، و کورتکس را در میان شکافها پرتاب کند تا سوئیچها را فعال کند. دو سطح در بازی شامل یک سبک گیم پلی به نام "HumiliSkate" است که شامل کراش سواری کورتکس به عنوان یک اسنوبرد موقت است، در حالی که دو سطح دیگر به سبکی به نام "دک آموک" بازی میشوند که شامل کراش است که مسیری را برای قشر در حال فرار باز میکند. یکی دیگر از سبک های گیم پلی، به نام "RollerBrawl"، شامل هدایت کننده Crash و Cortex از طریق سطح در حالی است که آنها درگیر نزاع میشوند.
Wumpa Fruit در طول بازی پراکنده است و اگر 100 میوه جمع آوری شود، یک زندگی اضافی به شما میدهد. جعبه ها همچنین میوه Wumpa را حمل میکنند که در صورت شکستن جعبه ها میتوان آن را به دست آورد. جعبه های TNT پس از یک فیوز سه ثانیه ای هنگام پرش منفجر میشوند، در حالی که جعبه های نیترو در هر تماس فیزیکی منفجر میشوند. جعبههای دارای پیستون، جعبههای نیترو را در مجاورت آن منفجر میکنند. جعبه های بازرسی به بازیکن این امکان را میدهند که پس از از دست دادن جان خود به نقطه خاصی از مرحله بازگردد، در حالی که جعبه های جهانی پیشرفت بازیکن را نجات میدهند. جواهرات پر شده در سراسر سطوح را میتوان برای باز کردن محتوای اضافی مانند هنر مفهومی و استوری بورد جمع آوری کرد.
دکتر نئو کورتکس سه سال پس از شکست قبلی خود از کراش، به جزایر وومپا باز میگردد تا از کراش انتقام بگیرد. کورتکس، خواهر کراش، کوکو را ناتوان میکند و او را جعل میکند تا کراش را به دام بیاندازد. پس از پیروزی کراش در برابر کورتکس و Mecha-Bandicoot او، کورتکس و کراش هر دو در یک حفره فرو میروند و در یک غار فرود میآیند. کورتکس که از شکست او خشمگین شده است به کراش حمله میکند و این زوج در سراسر غار درگیر یک مبارزه طولانی مدت میشوند. پس از بازگشت به سطح، کراش و کورتکس با یک جفت طوطی بینبعدی به نام دوقلوهای شیطانی روبرو میشوند که قصد دارند جزایر وومپا را نابود کنند و مغز کورتکس را بدزدند. پس از درخواست کمک کورتکس برای کراش، او به طور خود به خود مورد حمله زنبورها قرار میگیرد و پس از تصادف در قلمرو آنها، خود را اسیر پاپو پاپو و افراد قبیله زیردستش میبیند. کراش کورتکس را از اسارت نجات میدهد و از گروهی از افراد قبیله که در تعقیب هستند فرار میکند. کراش و کورتکس دوباره با دوقلوهای شیطانی روبرو میشوند که مجسمه خدایی را برای حمله به این زوج زنده میکنند. کورتکس که فهمید دوقلوهای شیطانی از بعد دهم میآیند، نقشه ای میسازد و کراش را به لانه قطب جنوب خود اشاره میکند.
کراش و کورتکس سعی میکنند از ورودی جلو وارد لانه ی یخ شوند، اما در بسته میشود و این جفت مجبور میشود مسیر دیگری را به داخل بروند. آنها به طور ناخواسته Uka Uka را در این فرآیند آزاد میکنند، که با بدن غول پیکری که از یخ تشکیل شده است به آنها حمله میکند. اوکا اوکا توسط برادر دوقلوی خود آکو آکو متقاعد میشود که به نیروها بپیوندند و خود به دوقلوهای شیطانی حمله کنند، اما هر دو به راحتی شکست میخورند. Cortex Psychetron را معرفی میکند، دستگاهی که امکان سفر به بعد دهم را فراهم میکند، اما برای عملکرد به کریستال های قدرت نیاز دارد. Crash از Cortex به عنوان یک اسنوبرد بداهه در تلاش برای رسیدن به نبرد ناو دکتر N. Gin و جمع آوری کریستال های قدرت استفاده میکند و کلبه Dingodile را در این فرآیند نابود میکند. ماجراجویی کراش از طریق کشتی جنگی در نهایت منجر به انفجار انباری از جعبههای TNT میشود که کشتی را غرق میکند و کراش را به رویارویی با Doctors Nefarious Tropy و Nitrus Brio بر روی یک شناور یخی دور سوق میدهد. کراش با کورتکس به لانه ی یخ برمی گردد، جایی که دومی توسط یک کوکوی بازیابی شده مورد حمله قرار میگیرد که معتقد است کورتکس کراش را ربوده است. حمله کوکو دو تا از بلورهای قدرت را به داخل سایکترون میفرستد که به دستگاه آسیب میزند و در یک واکنش زنجیره ای کوکو را فلج میکند. کراش و کورتکس دوره ای را برای آکادمی شیطان مادام آمبرلی تنظیم کردند به این امید که خواهرزاده کورتکس، نینا را برای کمک به تعمیر سایکوترون استخدام کنند.
کراش و کورتکس از طریق سیستم فاضلاب به آکادمی میروند و در آنجا از حمله دینگودایل جلوگیری میکنند. پس از اینکه کورتکس نینا را پیدا میکند و با مادام آمبرلی برخورد میکند، منشا دوقلوهای شیطانی را به یاد میآورد. زمانی که کورتکس یک دانش آموز 8 ساله در آکادمی بود، از دو طوطی خانگی خود ویکتور و موریتز به عنوان آزمودنی برای نمونه اولیه از Evolvo-Ray خود استفاده کرد، اما این آزمایش منجر به انتقال طوطی ها به بعد دهم شد. که در آن آنها توسط "رادیواکتیویته معکوس" محیط جهش پیدا میکنند. این سه نفر به لانه ی یخ باز میگردند، سایکترون را تعمیر میکنند و برای رویارویی با دوقلوهای شیطانی به بعد دهم سفر میکنند. به محض ورود آنها، نینا توسط یک داپلگانگر شیطانی کراش ربوده شده و به خانه متروک خود در جزیره توئینسانیتی برده میشود. پس از عبور از Evil Crash، Cortex شجاعانه خود را به جای نینا پیشنهاد میکند که منجر به تعقیب و گریز میشود. کراش، کورتکس و نینا از Evil Crash فرار میکنند و به محوطه دوقلوهای شیطانی میروند، جایی که کورتکس با دوقلوهای شیطانی روبرو میشود و به آنها دستور میدهد تا به قفس خود برگردند. دوقلوهای شیطانی قفس خود را به یک ربات غول پیکر تبدیل میکنند و در نبرد نهایی با این سه نفر شرکت میکنند. دوقلوهای شیطانی شکست میخورند و از محوطه فرار میکنند و زمانی که ایول کراش به خانه او پناه میبرند، آنها را میبلعد. پس از بازگشت این سه نفر به بعد خود، کورتکس تلاش میکند تا کراش را از بین ببرد، اما Psychetron ناکارآمد، کورتکس را به ذهن کراش انتقال میدهد، جایی که او با انبوهی از کراش در حال رقص به دام میافتد.
CrashTwinsanity توسط بخش Traveller's Tales' Oxford توسعه داده شد و توسط Vivendi Universal Games منتشر شد. این بازی در ابتدا Crash Bandicoot Evolution نام داشت و دارای فرضیه ای بود که شامل دوقلوهای شیطانی بود که جزیره کراش را از زمین میدزدند و آن را به یک سیاره غول پیکر ساخته شده از قطعات دیگران پیوند میزدند. لحن بازی قرار بود جدیتر از ورودیهای قبلی در این سری باشد، به طوری که عبارت "edgy" به طور گسترده در میان تیم سازنده استفاده میشود. در پاسخ به انتشار Ratchet & Clank از Insomniac Games که دارای یک فرضیه مشابه بود، Traveller's Tales Crash Bandicoot Evolution را رها کرد و تولید را با تمرکز بر کمدی ساختن عنوان بعدی کراش تا حد امکان آغاز کرد. بازی جدید زیرنویسهای مختلفی از جمله Unlimited، Fully Fluxed و Twinsane را پشت سر گذاشت. در نهایت VU Games یک ساعت به Traveller's Tales فرصت داد تا عنوان نهایی را قبل از انتخاب پیش فرض Unlimited انتخاب کند. هنرمند مفهومی کیت وب با عنوان Crash Twinsanity تنها با پنج دقیقه وقت به کارش آمد. این بازی با عنوان Crash Bandicoot: Unlimited در 26 مارس 2004 اعلام شد، با Crash Twinsanity که در ابتدا به عنوان عنوان آمریکایی بازی در نظر گرفته شده بود.
بازی PS2 CRASH TWINSANITY
ویژگی | توضیحات |
---|---|
نام بازی | Crash Twinsanity |
پلتفرم | PlayStation 2 (PS2) |
ژانر | اکشن – ماجراجویی (Action-Adventure), پلتفرمر (Platformer) |
توسعهدهنده | Traveller's Tales Oxford Studio |
ناشر | Vivendi Universal Games |
تاریخ انتشار | 28 سپتامبر 2004 (آمریکای شمالی) |
تعداد بازیکن | تکنفره (Single Player) |
رده سنی (ESRB) | E10+ (مناسب برای ۱۰ سال به بالا) – به دلیل طنز کارتونی و خشونت ملایم |
زبان | انگلیسی (فاقد نسخه رسمی فارسی) |
سبک گیمپلی | دنیای نیمهباز، حل معما، مبارزه، همراه با طنز زیاد |
مدت زمان تقریبی بازی | حدود 6 تا 10 ساعت (بسته به مهارت بازیکن) |
سازگاری با PS3 و Emulator | بله – قابل اجرا روی برخی مدلهای PS3 و شبیهسازهای مثل PCSX2 |
حجم فایل ISO (تقریبی) | حدود 1.5 گیگابایت |
محیطهای بازی | جزیره، غارها، مدرسه دیوانگان، آزمایشگاههای علمی و... |
شخصیتهای اصلی | Crash Bandicoot, Dr. Neo Cortex, Nina Cortex, N. Gin, N. Tropy و... |
ویژگی خاص بازی | همکاری اجباری بین Crash و دشمن دیرینهاش Dr. Cortex به سبک طنز و ماجراجویی مشترک |
موسیقی و صداگذاری | بسیار خلاقانه و طنزآمیز – ساخته شده توسط گروه A Cappella به سبک صوت انسانی |
بازی PS2 CRASH TWINSANITY
بازی بهطور کلی شامل 17 مرحله اصلی است که در قالب 5 منطقه اصلی (Worlds) قرار دارند. این مراحل با پیشروی در داستان و ماجراجویی Crash و Cortex در محیطهای مختلف شکل میگیرند.
شماره | نام مرحله (Stage Name) |
---|---|
1 | Iceberg Lab |
2 | Ice Climb |
3 | Jungle Bungle |
4 | Cavern Catastrophe |
5 | Totem Hokum |
6 | Academy of Evil (Outside Grounds) |
7 | Classroom Chaos |
8 | Boiler Room Doom |
9 | Rooftop Rampage |
10 | TwinSanity Island |
11 | Cavern Catastrophe Revisit |
12 | N. Gin’s Battleship |
13 | Ant Agony |
14 | Twinsanity Volcano |
15 | Inside Cortex’s Brain |
16 | Final Boss Battle: Victor & Moritz (The Evil Twins) |
17 | Ending / Credits Sequence |
میانگین زمان هر مرحله بین 20 تا 40 دقیقه بسته به مهارت بازیکن است.
برخی مراحل مانند "Academy of Evil" یا "Volcano" طولانیتر و پیچیدهتر هستند.
برخلاف نسخههای قبلی Crash، در Twinsanity ساختار بازی نیمهباز (semi-open world) است؛ یعنی بازیکن میتواند در برخی نقاط آزادانه گشت بزند و به مراحل قبلی بازگردد. در نتیجه مرز مراحل ممکن است نسبت به بازیهای پلتفرمر کلاسیک کمی شناور باشد.
در دل کوههای یخزده، کراش بندیکوت در حال استراحت بود؛ بیخبر از اینکه رقیب قدیمیاش، دکتر نئو کورتکس، نقشهای شیطانی در سر دارد. بازی از Iceberg Lab آغاز میشود؛ جایی که کراش در تعقیب دکتر کورتکس وارد یک منطقه سرد و خطرناک میشود.
🔍 رمز کمککننده: در منوی اصلی، کد پایین، دایره، دایره، بالا، پایین، چپ، راست برای فعالسازی حالت بینهایت جان (Infinite Lives)
کراش وارد جنگلی به نام Jungle Bungle میشود، جایی که او و کورتکس در کمال تعجب مجبور میشوند با هم همکاری کنند تا از دست موجودات جنگلی فرار کنند. اینجا برای اولینبار مکانیک حمل کورتکس را تجربه میکنید.
⚠️ این مرحله آموزش استفاده از "Cortex-as-a-weapon" را به شما میدهد.
🌳 معماهای ساده، اما محیط بسیار رنگارنگ و پر از دشمن.
مسیر کراش و کورتکس به غاری تاریک ختم میشود. در دل این غار، باید از پرشهای دقیق و حل معماهای محیطی استفاده کنید. گاهی اوقات باید کورتکس را پرت کنید تا دکمههایی را فعال کند!
🧠 در این مرحله چندین بخش مخفی وجود دارد.
🪙 رمز جان نامحدود کمک زیادی میکند.
کراش در این بخش وارد منطقهای باستانی با توتمهای زنده میشود! یکی از جذابترین مراحل از نظر طراحی گرافیکی و دشمنان عجیبوغریب.
🔥 باس فایت جزئی با یکی از موجودات توتمی.
🎵 موسیقی زمینه با دهان ساخته شده! (Acapella Soundtrack)
در بزرگترین نقطهی تحول داستان، کراش وارد دبیرستانی پر از دختران دیوانه، معلمان بیرحم و دستگاههای مرگبار میشود. در اینجا نینا کورتکس (برادرزاده دکتر) معرفی میشود.
Classroom Chaos – مبارزه با دانشآموزها
Boiler Room Doom – یک پازل بسیار دشوار با زمان محدود
Rooftop Rampage – پرش بین پشتبامها و مبارزه با باس
💣 رمز مخفی: با وارد کردن جهت راست، بالا، دایره، پایین، چپ، چپ میتوانید "حالت Slow-Motion" را فعال کنید.
جزیرهای جدید با مکانهای عجیب که مانند یک پارک دیوانه طراحی شده. دشمنان اصلی این بازی یعنی ویکتور و موریتز (The Evil Twins) ظاهر میشوند.
💥 مبارزه با موجودات مورچهای
🧪 استفاده از Cortex برای کنترل توپ و تیراندازی به سمت موانع
کشتی جنگی N. Gin، دشمن قدیمی کراش، در آسمان ظاهر میشود. کراش به همراه کورتکس وارد این کشتی میشود و در یک مینیبازی پرتاب بمب، باید دفاعهای N. Gin را نابود کند.
⚙️ مرحلهای پر از انفجار، چرخدنده، و باس فایت سنگین
کراش وارد لانه مورچههای غولپیکر میشود که کاملاً شبیه یک تمدن زیرزمینی طراحی شدهاند. اینجا مبارزه نهایی با مورچهسلطان (Giant Ant King) انجام میشود.
🕷️ در پایان این مرحله، کراش و کورتکس به نقطهای حیاتی در داستان میرسند.
در یکی از دیوانهوارترین پیچشهای داستانی، کراش وارد ذهن دکتر کورتکس میشود! هرچیزی که در این مرحله میبینید، دیوانهوار و غیرواقعیست.
🌀 قوانین فیزیکی تغییر میکند، معماهای ذهنی، دیوارهایی که حرکت میکنند
🎨 سبک بصری سورئال و خاص
آخرین منطقه بازی، یک آتشفشان فعال است که باید از مواد مذاب، گدازهها، و دشمنان نهایی عبور کنید.
🧗 ترکیب پلتفرمینگ سخت و مبارزات هیجانی
پس از شکست دادن دشمنان در Twinsanity Island، کراش و کورتکس بار دیگر به همان غاری که قبلاً از آن عبور کرده بودند بازمیگردند؛ اما این بار مسیر پیچیدهتر شده، دشمنان جدیدی ظاهر شدهاند و معماها سختتر شدهاند.
🧩 معماهای این بخش شامل کلیدها، سکویهای متحرک و فعالسازی همزمان اهرمهاست.
🕳️ چالههایی با گدازه و زمانبندی دقیق برای عبور از سکوهای موقت.
در این مرحله کراش و کورتکس وارد عمق کشتی N. Gin میشوند؛ جایی که انفجار، دشمنان رباتی، و معماهای ماشینی در انتظارشان هستند.
🔧 باید در مسیرهای باریک حرکت کرده و بمبهایی را به دقت پرتاب کنید تا دروازهها و موانع را باز کنید.
🚀 مرحله شامل یک نبرد پرتنش با N. Gin است که در آن باید از سلاحهای محیطی برای مقابله استفاده کنید.
کراش در این مرحله وارد مرکز تمدن مورچههای غولپیکر میشود. این مرحله ترکیبی از جنگ مستقیم، فرار، و حل پازل است.
🐜 مورچهها از در و دیوار حمله میکنند.
🪤 تلههایی مثل نیزههای پنهان، سقفهای فروریختنی، و مسیرهای انشعابی.
⚔️ در پایان مرحله، باید با پادشاه مورچهها (Giant Ant King) مبارزه کنید که باسفایتی چالشبرانگیز است.
کراش و دکتر کورتکس به ورودی یک آتشفشان عظیم میرسند. این مرحله شروع ورود به فینال بازیست. حرارت شدید، سنگهای داغ، و گازهای سمی در محیط باعث سختی بیشتر عبور میشوند.
🪨 باید سنگها را بهموقع پشت سر بگذارید؛ اگر زیاد بمانید، زمین زیر پایتان فرو میرود.
🔥 دشمنان پرندهای که از آتش تغذیه میکنند نیز در این مرحله دیده میشوند.
در این مرحله دیوانهوار، کراش از درون ذهن کورتکس عبور میکند. دنیای این مرحله مانند کابوس، بیمنطق و در عین حال بامزه است.
🌈 سطوح با قوانین فیزیکی عجیب: سکوهایی که با موسیقی حرکت میکنند، درهای خندان، و موجوداتی که به عقب راه میروند.
🧩 این مرحله پر از معماهای دیداریست؛ باید درک فضایی خود را تقویت کنید!
اکنون کراش در مرکز آتشفشان قرار دارد. همه چیز در حال فروپاشی است. باید با سرعت از روی سکوهای گدازهای عبور کرده و از پرتگاهها بپرید.
⏱️ تایمر زمانی غیررسمی وجود دارد؛ اگر بیش از حد بمانید، مواد مذاب کل مسیر را فرا میگیرند.
🚪 در انتهای مسیر، درب ورودی به محل نبرد نهایی باز میشود.
در پایان، کراش و کورتکس با دو برادر شیطانی یعنی ویکتور و موریتز در یک دنیای فانتزی-کابوسمانند میجنگند. این مرحله شامل چند فاز است:
🌀 فرار از حملات هوایی آنها با پرشهای دقیق.
🧨 استفاده از بمبها و توپهای پرتابی برای آسیب زدن.
🧠 همکاری با Cortex در زمان مشخص برای فعالسازی دستگاههای دفاعی.
🎇 شکست نهایی و صحنهی پایان بازی: سقوط برادران شیطانی به درون آتشفشان.
کراش و کورتکس پس از نبرد نهایی، هریک به مسیر خود بازمیگردند. کورتکس با خشم، ولی بینتیجه. کراش خوشحال، اما همیشه گیج و شاد! و البته، سیبها همیشه سهم کراش هستند. 🍎
🔑 نکته: رمزها در منوی اصلی بازی (قبل از شروع بازی یا در صفحه Pause در بعضی نسخهها) وارد میشن.
🧡 رمزهای اصلی کاربردی (گیمپلی و بقا)
🌟 کاربرد رمز | 🕹️ کد رمز (دکمهها روی دسته) | 📘 توضیح عملکرد |
---|---|---|
🔁 جان بینهایت (Infinite Lives) | پایین، دایره، دایره، بالا، پایین، چپ، راست | از مرگ نترس! هر چند بار هم که بیفتی، زنده میمونی. عالی برای مراحل سخت. |
🛡️ God Mode (ضربهناپذیری) | بالا، بالا، پایین، پایین، چپ، راست، چپ، راست | کراش آسیبناپذیر میشه؛ مناسب برای عبور از باسها یا بخشهای پر تله. |
⏩ سرعت دوبرابر | راست، راست، مثلث، مثلث، چپ، چپ، پایین، بالا | حرکت سریعتر کراش؛ چالشبرانگیز اما برای حرفهایها جالبه. |
🐢 حالت Slow Motion | راست، بالا، دایره، پایین، چپ، چپ | بازی در حالت آهسته اجرا میشه؛ کمک برای پلتفرمهای دقیق و حرکات سریع. |
🧠 رمزهای طنز و سرگرمکننده (حالتهای ویژه)
😂 کاربرد رمز | 🎮 کد | 🎉 توضیح |
---|---|---|
🪐 حالت بیوزنی | بالا، پایین، بالا، پایین، راست، راست، چپ، چپ | پرشها بلندتر میشن و انگار جاذبه کمتره – تجربهای بامزه و چالشبرانگیز! |
🦴 کراش اسکلت میشه! | چپ، راست، پایین، پایین، بالا، بالا، مربع، مربع | مدل گرافیکی کراش تغییر میکنه و مثل اسکلت دیده میشه! فقط جنبه فانه. |
🐸 صداهای حیوانی | بالا، بالا، پایین، پایین، مثلث، دایره، چپ، راست | صدای کراش و دشمنان مثل حیوانات مختلف درمیاد – خندهداره! |
🔓 رمزهای باز کردن محتوا (Unlock)
🔓 باز کردن | 🔑 کد رمز | 📦 توضیح |
---|---|---|
🔓 باز کردن تمام مراحل | مربع، دایره، بالا، پایین، مثلث، راست، چپ، چپ | همه مراحل در دسترس میشن – مناسب برای ادامه بازی از هر نقطه |
🎞️ باز کردن ویدیوهای مخفی | مثلث، مثلث، مربع، دایره، چپ، راست، بالا، پایین | ویدیوهای مخفی، پشت صحنه و انیمیشنهای حذفشده رو فعال میکنه |
📀 باز کردن تمام فایلهای صوتی | چپ، راست، پایین، بالا، مربع، دایره، مثلث، مثلث | دسترسی به موسیقیها و صداهای خاص بازی از منو فعال میشه |
✅ رمزها باید سریع و دقیق وارد شوند.
✅ برخی نسخههای بازی (بهخصوص PAL یا NTSC) ممکنه همهی رمزها رو پشتیبانی نکنن.
❌ استفاده بیش از حد از رمزها ممکنه بعضی ویژگیها مثل ذخیره خودکار رو غیرفعال کنه (در بعضی نسخهها).
بستن
*به
این نظر امتیاز دهید
*نام و نام
خانوادگی * پست
الکترونیک * متن پیام
|
فروش انواع لوازم کنسول بازی. گیم. لوازم التحریر. لوازم الکترونیکی .قطعات کامپیوتر و لپتاپ. اسباب بازی و .....به صورت عمده و خرده.
ارسال به شهر تبریز به صورت رایگان بوده و خریداران عزیز میتوانند بعد از تحویل کالا در درب منزل هزینه کالا را پرداخت کنند
ارسال به شهر های دیگر به چند روش باربری و پست سفارشی و پست معمولی امکان پذیر است
کمترین سفارش 30000 تومان بوده و سفارش بالای 1،500،000 هزار تومان به صورت رایگان به تمامی شهرها ارسال میشود